< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Bućan doca
Da bi se svijet u boci uzgojio potrebno je nataknuti bocu na njega dok je još u fazi embrija. Bocu potom dobro zatvoriti kad svijet uđe u fazu punoljetnosti. Otvoriti samo u posebnim prilikama, kao što je najava kataklizme ili selidba u drugu galaksiju. Ne tresti bocu previše. Čuvati na suhom i hladnom mjestu. Na kraju podijeliti s prijateljima.

Web Counter
Web Counter
Uvrede osobne prirode kao i nemoralne ponude slati na

vonsmile@gmail.com




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Discover Gabon


Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Zapisi drugova po blogu a i šire
dnevnik munjenog jarana
birokratsko hrabro srce
tata riba i njegova mlađ
zvonarica generacije
snoopy đevojka
rocker u dijaspori
naš čovjek u Kini
Kaco 24cm
sada tera, a nekoć shund
mladi pivoljub
milou generacijo moja
maxturbacije i druge perverzije
onaj koji zna poTREFit
xavier osloboditelj
neživo povrće
đed od niti sto
kosjenka sometimes loves regoch]
lokum rahat za uz kahvu
šarli, stara škola
kad me sad nije šlagiralo
žaklina vs. ralje života 2
derza i smiješne zgode
izričiti protivnik baneta
kućna athena on the air
ex-urednik erotskog magazina
dobrica sa zlim željama
žensko od kojota
marchelina od matejushke

Svi smo mi Luka Ritz
Ovaj post je nekako nadrastao sam sebe. Kako je rečenica iz njega dobila svoj samostalni život, ponavljajmo i dalje taj apel, na dan kad su uhvaćeni Lukine ubojice, ali i nadalje, kako bi ostala kao upozorenje koliko smo nezaštićeni od nasilnika u svijetu kojem živimo. Te kao nada da će se jednom ipak nešto promijeniti.


..kad se jedan od njih u Seleukiji pojavio
u prvom večernjem času
prerušen u vitkog i prelijepog mladića
s radošću božanstva u očima
crne i mirisne kose
prolaznici zurili su u njega
pitali se da l iko ga zna
i dali on sirijski je grk ili možda stranac
ali neki što pažljivo gledahu
razumješe i pogled svrnuše
a kad se on pod stupovljem izgubi
medj` sjenama i svjetiljkama večernjim
odlazeć u četvrt koja noću
tek oživi s orgijama i razvratom
svim vrstama pohote i bluda
pitahu se koji od njih bi to mogo biti
i zbog kakve to sumnjive požude
silazi na seleukijske ulice
s onih veličanstvenih božanskih staništa

Image Hosted by ImageShack.us

Što je čovjek stariji to se više hladi. Kao zvijezda.




Image Hosted by ImageShack.us
Ploče voli, jer ga svaka na nešto podsjeća
by Dragan Todorović


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nije lopov onaj ko pljačka banke,nego onaj ko ih osniva
bv Berthold Brecht



Što više jedeš, više sereš
by Woody Guthrie


Svijet u boci
30.06.2008., ponedjeljak
Muftija Ivan Paša Čičak
Kaže Ivan Zvonimir Čičak u svom prepametnom dnevniku, nazvanom Dnevnik s margine u subotnjem Jutarnjem listu ovako:

Svaki dan čitam o tom nesretnom Thompsonu i o bijesnim napadama njegovih protivnika, koji su vrlo često prekomjerno uvredljivi i neargumentirani, a sve to zbog političke pozicije tog pjevača. No nisam pročitao nijedan ozbiljan kritički tekst koji bi se pozabavio Severininim bljuvotinama i njezinim uvredljivim ponašanjem prema svim velikim religijima na ovom prostoru. Nije problem u tome što je njezina pjesma "Gas gas" jugoprostački galimantijaš namijenjen posebnim kategorijama stanovnika na području cijele Jugoslavije, tekstom te pjesme, ali i glazbom ona sebe spušta na dno s kojega je teško tonuti. Sama vulgarana prostačka zloupotreba lika Djevice Marije svilenoguzom i sisatom ikonografijom govori o tome da je kod Seve sve moguće: Od pornoševe do ponižavanja najvećih vrijednosti i vrednota najvećeg dijela pučanstava u Hrvatskoj.

I garnira to sve upravo jezivom završnom rečenicom:

Da je to napravljeno u islamskom svijetu, letjele bi fetve sa svih strana.

E sad na stranu to što bi mi prvo trebalo objasniti što to znači jugoprostački(valjda prosti vic porijeklom iz Valjeva) ili pornoševa( Čičak je djecu valjda napravio čednom ševom), ali ovakvu gadariju dugo ne pročitah. Ruku na srce nisam nikad osobito cijenio IZČa jer ga smatram klasičnim primjerom samodopadnog intelektualca, koji uglavnom to što radi, u maniri većine političara radi zbog vlastite promocije, ali ajde rekoh lik je robijao zbog nekih ideja, bio predsjednik HHO-a, stradalnik, intelektualac, valjda i nije takva budala, pa i ne može se poreći da je u nekim situacijama, kao u slučaju demonstracija oko 101-ce, odigrao pozitivnu ulogu.

Međutim, nakon ovakvog nečega, to je jedini epitet kojim ga mogu opisati.

Dakle, sad opet bacite pogled na zadnju rečenicu citiranog pasusa.

Da je to napravljeno u islamskom svijetu, letjele bi fetve sa svih strana.

Prvo definicija fetve po Hrvatskom enciklopedijskom rječniku u redakciji Vladimira Anića

Fetva ž { G mn fetava/-i} isl. Pravno mišljenje ili uputa koju daje muftija kako da se riješi neki šerijatski problem ; arap. fatwa

No dakle, eto kako bi problem riješio muftija Čičak. Osjećate li u toj njegovoj rečenici istinsku žal što eto- taj demokrat i borac za ljudska prava ne živi u islamskom svijetu i to ne bilo kojem, nego onom u kojem muftije kao od šale bacaju fetve na sve strane. Ili osjećate njegov žal, što recimo nismo u 17. stoljeću i što sirota Seve nije salemska vještica, a ne lokalna pevaljka, pa da je s guštom može baciti na vješala jer je općila s đavolom, zajebavala se s djevicom Marijom i još k tome, a to joj je valjda najveći grijeh, snimila album za jugoprostake i posebne kategorije ljudi na prostorima bivše Jugoslavije. A sudac Danforth, pardon Čičak stoji s leptir-mašnom i lulom i saopćava Sevi njen preveliki grijeh, i čeka da je neki dželat u poderanim krpama,(državni poslovi su uvijek bilo skromno plaćeni), skrati za tu lijepu glavu(i svilenoguzo tijelo ma što god to značilo), što joj je naravno otegotna okolnost.

Jer naravno da je Severinin album papazjanija bez glave i repe, i jest da je napravljen za ciljanu publiku(a koji nije?) i jest da je uglavnom neukusan i kičast, te da vjerovatno može čak povrijediti vjerske osjećaje građana, pogotovo one koji shvaćaju sve tako ozbiljno.

I baš zato ću ja reći- pa što s onda s tim? Nije li to smisao demokracije i slobode govora, te u krajnjoj liniji autorskog izričaja, kakav god on bio? I može li Severinin koncept neki istinski vjernik doživjeti kao pravu uvredu? Ili ga naprosto, jedino logično, treba ignorirati?

U krajnjoj liniji može Čičak(znači govorim o čovjeku koji je robijao zbog zagovaranja demokratskih ideja i bivšem predsjedniku HHOa) sve to smatrati neukusom i papzjanijom, ali zar je to razlog na nedvosmisleno i izravno pozivanje na ni više ni manje nego- fetvu??Jer, da nije, zašto bi uopće napisao tu završnu rečenicu? Što to znači da bi u muslimasnkom svijetu letjele fetve sa svih strana, da je to nešto dobro? Da tome trebamo težiti?. Da su fetve izdane Salmanu Rushdieu i autorima spornih karikatura proroka Muhameda u danskom magazinu opravdane? Ja vjerujem da IZČ gaji stanovite uzvišene osjećaje prema djevici Mariji, ali zaboga što je u toj Sevinoj papazjaniji tako uvredljivo i blasfemično da bi on sebi preuzeo uloge Muftije, te prilično iskreno zažalio što više nema inkvizicije?

Što je najgore on u istom tom subotnjem dnevniku napada Thompsona, odnosno to što ovaj nosi medaljon sv. Benedikta, a kao što je poznato taj svetac je imao život i stavove koji su dijametralno suprotni Thompsonovima, pa ga ovaj potonji tim činom kompromitira. Bit će da Čičak, vjerojatno ispravno, smatra da je Benedikt bio netko čiji je život i djelo simbolizarilo toleranciju, mir, suživot i sve tome slično, za razliku od Thompsonovog zazivanja kri i tla.

No eto, Čičak očigledno ne ide Benediktovim tragom, pa Sevi teško može oprostiti što se se ova malo zajebava(btw potpuno benigno) s najvećom hrvatskom svetinjom, a još ga i iritira jer ova pjeva za jugokamiondžije. Takav grijeh je uistinu rijetko viđen, uostalom sam Čičak robijao je za puno manji.

I šta sad? Ništa, zapravo....

Tamo, u ono mračno doba, na Hrvatskoj televiziji izrečena je najsramotnija i najodvratnija rečenica svih vremena, koju je neki novinar uopće mogao izreći. Djelo je Smiljka Šagolja tadašnjeg dopisnika HTVa iz BiH, koji je izvještavao i o bošnjačko-hrvatskom sukobu, pa se eto u vidu činjenice da su Muslimani u Bosni zaratili s Hrvatima, sjetio da su donedavno bježeći pred nevoljom Bosanske izbjeglice bježale gdje drugdje, nego u najbližu im, dotada prijateljsku, Republiku Hrvatsku.

A upravo stravična rečenica kojom je Šagolj završio svoju reportažu u večernjem dnevniku glasila je - A muslimani su još u Makarskoj .

Ivan Zvonimr Čičak ne bi tjerao Muslimane iz Makarske, dapače nešto bi čak preuzeo nešto iz tog svijeta, iako ga uopće ne razumije.

Jer on je ipak humanist i borac za ljuska prava u leptir-mašni, pa naravno da ne gaji mržnju spram etničkih skupina. Ali Sevu, e nju bi već rado, ako već ne može drugačije, bar isprašio po turu, al da je božje pravde onda...

.....letjele bi fetve sa svih strana.


- 14:38 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>